EKSKURZIJA: BEČ – PRAG – SALZBURG

(07.09.2013. – 13.09.2013.)

1. dan

Sastali smo se rano ujutro na aerodromu. S nama su išle cure iz obrtničke. Nakon aerodromskih formalnosti, ukrcali smo se u avion i putovali do Zagreba. Kada smo došli u Zagreb, otišli smo do autobusa, koji nas je čekao ispred aerodroma i nastavili putovanje za Beč.

Prvo, što smo posjetili u Beču je bio dvorac Schönbrunn, rezidencija carice Marije Terezije. Dvorac obiluje umjetničim djelima, portretima djece Marije Terezije. Nakon razgledanja, imali smo slobodno vrijeme. Većina je nastavila razgledati Schönbrunn sa stražnje strane i parkove.

Nakon kratkog odmora u hotelu, razgledavanje Beča. Vidjeli smo Heldenplaz, Hofburg, katedralu…Poslije večere, otišli smo do Pratera (lunapark) i odlično smo se zabavili. Vratili smo se u hotel.

2. dan

Nastavak putovanja za Prag. Put je bio dug, pa smo stajali na    odmorištima. Došli smo u Prag u popodnevnim satima. Smjestili smo se u hotel, pa poslije razgledali Prag. Njihov zaštitnik je bio sveti Vaclav, pa smo vidjeli njegov kip, Tinsku crkvu… Poslije smo se vratili u hotel i spremali se za izlazak. Bili smo u disku Honey Bunny. Nismo bili jedini iz Hrvatske, bilo je iz Šibenika, Splita, Korčule, Zagreba…Vratili smo se u sitne sate. LUDILO

3. dan

U pratnji vodiča posjetili smo Hradčane: katedrala sv. Vita i Karlov most. Imali smo slobodno vrijeme u gradu – shopping. Večerali smo u Fleku (pivnica) i u toj pivnici je osnovan nogometni klub Hajduk. Navečer smo izlazili u disko od 5 katova – Karlovy Lazne. Opet ludilo.

4. dan

Posjetili smo Višehrad: crkva sv. Petra i Pavla, groblje Karela Čapeka, pisac, koji je uveo riječ ,,robot”, kip proročice Libuše. Nakon razgledavanja, slobodno vrijeme za shopping. Neki su ostali u hotelu. Poslije večere, vidjeli smo Križikovu fontanu – igra svjetlosti i glazbe. Bilo je prelijepo. Poslije smo otišli u disko ,,Radost”. Vratili smo se u sitne sate.

5. dan

Posjetili smo dvorac Karlštejn, najposjećeniji dvorac srednje Češke, rezidencija Karla IV, slike osoba koje su posjetile Karla IV-og. Poslije smo se vratili u Prag. Nakon odmora, pošli smo na brod – Vltava cruise. U brodu je bio švedski stol. Opet smo išli u disko – Yes club. To nam je bila zadnja večer u Pragu. Čak je našoj razrednici Matei Dedić bio rođendan

6. dan

Uputili smo se do Salzburga. Putovanje je bilo dugo. Tamo smo došli u popodnevnim satima. Smjestili smo se u hotel. Poslije večere, neki su ostali u hotelu, a neki su izašli.

7. dan

Razgledavanje Salzburga. Šetnja ulicom Getreidegasse. Slobodno        vrijeme za shopping. Obišli smo i Mozartovu rodnu kuću. Nakon slobodnog vremena, nastavili smo put za Zagreb. Tamo smo došli u večernjim satima. Oprostili smo se od vodiča. Potom let za Dubrovnik i adio ekskurzija.

Bilo je super, voljeli bi sve ponoviti.